تحولات منطقه

۴ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۰:۴۹
کد مطلب: ۱۱۳۲۴۹۳

محمد کیادربندسری از تیم ملی اسکی و دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

خداحافظی المپین اسکی ایران از دنیای قهرمانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین، محمد کیادربندسری ملی‌پوش اسکی ایران که سابقه حضور در سه دور المپیک زمستانی را در کارنامه دارد، بعد از پایان المپیک زمستانی ۲۰۲۶ از تیم ملی و دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

او با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام این خبر را اعلام کرد و نوشت: "امروز از رقابت دست می‌کشم اما روح من همیشه در شیب کوه‌ها و پیست‌ها خواهد دوید. مسیر تمام شد اما ماجراجویی هنوز ادامه دارد.

با احترام به زحمات پدر مرحومم، حمایت دوستان و همراهانم در این مسیر دشوار و طولانی پس از حضور در سه دوره المپیک از دنیای قهرمانی و تیم ملی خداحافظی می‌کنم.

چنانچه سرباز خوبی برای وطن نبودم از مردم عزیزم عذرخواهی می‌کنم."

کیادربندسری در المپیک زمستانی ۲۰۲۶ در دو ماده مارپیچ بزرگ و کوچک شرکت کرد که در مارپیچ بزرگ در رتبه ۶۱ و در مارپیچ کوچک در جایگاه ۳۳ قرار گرفت.

این اسکی‌باز در المپیک‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۴ هم حضور داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha